Friday, August 3, 2007

اه من بهلوله


اه والف اه يا جدع..على بهلوله لما تخدع بهلول
وتوشوش عليه الودع ..وتفرش له الملايه بالطول
وتسوق عليه الدلع ..وتحشى له الحمام بالفول
وتطلع فيه البدع ..وتقول على المسالم غول
============
يا جماعه بهلوله خلتها خل
ومش خل طازه ..لا ده خل حمضان ..خلصنا موضوع الخروف وبعت العلف بالخساره ..لحد كده تمام ؟
ايه لزوم الفضايح اللى شغاله على ودنه دى ؟
كتبت بوست مائده مستديره فاكره نفسها كوندليزا رايس ..ولا مارجريت تاتشر ..او فاكره انها بتبحث موضوع حق االعوده ..ندعو الله ان يتم علينا حل هذه المشكله
قولوها حاجه يا جدعان دى حافيه اصلا
ههههههههههههههههههههه
مائده مستديره
ومفاوضات
طب اشترى لك مشط سرحى بيه شعرك الاول بدل موضه الكانييش اللى انقرضت من زمان
ولا اشتريلك ازازه برفان بدل من ريحه الثوم والبصل اللى على هدومك
مائده مستديره
سيبك من الهبل ده يا بهلوله هانم كعب الغزال
وسيبك من الفضايح
مانتى عارفه انا ممكن افضحك
ولا ايه
بقى انتى اشتريتى ب5 جنيه بلى وسبتينى اكسب بمزاجك
ده انا كده بقى عيل خالص
الناس تقول عليا ايه
طفل انابيب
يا بهلوله انتى شريره متوحشه ملتويه زى الحيه ذات الاجراس
يا بهلوله انا غلطان انى لعبت معاكى بلى
فعلا الست ست
ومش كل الستات زى بهلوله لا الستات الكويسين كتير
لكن نصيحه
سيب راس التعبان
ودق راس بهلوله

11 comments:

ftataljanna said...

يا خبر ابيض

يا استاذ بهلول

انا راى انك تبتدي تكتب حاجات خاصة بيك

يعين انا ملاحظة انك مركز كل هاتمامك على انك ترد على تدوينات بهلولة

اللى مافيهاش اي فضايح ابدا بالمرة

عادى جدا

لان اصلا ماحدش يعرفكوا غير كده مادام هدفكوا الافادة يبقى خلاص فين المشكلة

غير كده في كابلز تانيين برضه هاتلاقيهم مسيجين لبعض مفيش مشكله برضه

بص يا استاذ بهلول انا راى انك تبتدى ترد على بهلولة ردود عقلانية وتحاول تغير الحاجات اللى بتضايقها وهى كرد فعل هاتعمل لك كده برضه

ومفيش مشكلة انك تناقش عيوب بهلولة برضه بطريقة موضوعية تفيدك فى انها تتغير وتعرف هيا ممكن تغير ايه فى نفسها وتفيد كل المقدمين على الزواج

وحضرتك برضه اخى فى الاول او فى الاخر زي ما بهلولة اختى فى الله

ربنا يهديكوا لبعض يا رب اللهم امين

http://kasperb4.blogspot.com/ said...

والله هو لو الموضوع يعني واخدينه من باب الفكاهة ومعالجة الامور بأسلوب جديد وبعيد عن الروتين والملل يبقى دي حاجة جميلة جدا

إنما لو حضرتك فعلا زعلان من بوستات مدام بهلولة يبقى انا بضم صوتي لصوت فتاة الجنة

وانا اعتقد بردو ان ده هزار يعني ويارب متكونش زعلان بجد


وبشكركم على المدونتين الرائعتين دول

:) :)

http://kasperb4.blogspot.com/ said...

نسيت اقول لحضرتك تشرفني ف مدونتي وتشاركنا ف الاستقصاء اللي انا عاملو :)

بهلوله said...

فتاه الجنه انا مش زعلان انها بتكتب عنى
ولكن اللى مزعلنى انها بتلف وتدور على موضوع البلى واللعب مع الاطفال
اسالك سؤال
من لا يحب ابتسامه طفل وهو يلعب ؟؟
انا ممكن اكتب عن بهلوله كتيير قوى
لكن مستنى
لغايه ما تحفر لنفسها حفره
علشان متجيش تعيط

بهلوله said...

آلام وآمال
انا رحبت بالموضوع من نفس الزاويه التى تكلمت عنها وهى عرض يوميات ومشاكل الازواج
حتى لايقع البعض فيها
ولكن بهلوله بتزودها شويه
انا ذهبت الى مدونتك وشاركت فى الاستقصاء

عصفور المدينة said...

أ بهلول أدخل على مدونتك حتلاقي كلمة
sign out
فوق على اليمين دوس عليها
وبعدين ادخل تاني حتلاقي كلمة
sign in
اكتب الإيميل بتاعك انت وكلمة السر
وبعد كدة حتدخل أي مدونة تعليق باسمك كسفتنا ياراجل
وممكن وانت في صفحة التعليق
دوس كلمة
use different account
وبعدين اكتب اسم المستخدم وكلمة السر
ألاصحيح هي كلمة السر إيه

بهلول said...

تجربه

بهلول said...

تجربه 2

بهلول said...

تجربه 3

بهلول said...

هيه هيه هيه
هههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههه
نجحت اكتب اسمى
هههههههههههههههه
مع السلامه يابهلوله
ههههههههههههههههه

بهلول said...

عصفور المدينه
انا اصلا مكانش ليه اميل
كنا بنستعمل انا وبهلوله اميل واحد
علشان كده مكنتش عارف اعمل ايه
عملت اميل جديد
وكتبت اسمى
شكرا يا عصفور
لكن حكايه كسفتنا دى
ماشى يا عم على العموم شكرا
وباااااااااااااى
بهلووووووووووووووله