Sunday, July 1, 2007

انا بهلول

السلام عليكم
دى مش اول مره ادون فيها لا انا مدون قديم لكن مراتى بهلوله عايزه تعمل راسها براسى وعملالى فيها اجاثا كريستى وجات عليا وانا بدون باليل وصرحتنى ان عندها مدونه امت واخدها قلمين وقلت لها تدوين ايه يا روح امك انا بس فى البيت ده اللى من حقه يعمل اى حاجه
فالت انا اسفه حقك عليا دى غلطه وامسحها فيا والنبى يا بهلول علشان خاطرى يابهلول لغايه الفجر وهيا تعيط وتترجانى اسامحها .لغايه لما سامحتها غلبانه
بس اشترط عليها لو عايزه تدون يبقى تحت سمعى وبصرى نعمل مدونتان مع بعض
امت فرحت وقالتلى ربنا يخليك يا سبعى
رحت عامل مدونه وسميتها باسمها ومدونه باسمى علشان افرغ كل اللى جوايا منها

12 comments:

ياسر سليم said...

ههههههههههههههههههههههه

لاء بجد

واحنا نصدق مين بقه فيكم ..

عموماً يا سيدى ألف مبروك على المدونه

وانا أول المعلقين هنا وهناك ..

عشان هتلاقى كل المدونين بيتابعوا الماتش

تحياتى

سجدة said...

ايه دا هى قالت كلام غير دا
وبعدين نصدق مين احنا دلوقتى مش هينفع كده
عموما يا هلا بيكم فى عالم التدوين وربنا يسترعلى باقى المتزوجين

safa7_karmooz said...

شكلكم مبهدلين بعض اوى

ويى ار ويتنج اهوة

mohamed said...

صادق
انت هتقولي

ونعمر الرجولة
روح خدها قليمن كمان وعيش في دور السبع


بجد مش مكسوف من نفسك وانت بتقول انك بتعامل مراتك كدا

صحيح يا خسارة الرجالة

مسمعتش احمد ماهر لما كان بيطلع في الاعلانات وهو بيشد حجر الشيشة وبيقول

الراجل مش بس بكلمته الراجل برعايتة لبيته واسرته

بهلوله said...

ياسر سليم
انا بهلول
صدقنى انا يا استاذ ياسر
دى ست عايزه قطع رقبتها

بهلوله said...

سجده
انا بهلول
اكتشفت دلوقتى انى لما عملت المدونه مشتركه تحت اسم بهلوله هيخلينى كل ما ارد على حد ها قول انا بهلول عايز حل
مرحب بيكى يا سجده جدا

بهلوله said...

سفاح كرموز
انا بهلول
والنبى ياعم السفاح تقدر تخلصنى منها

بهلوله said...

محمد
انا بهلول
احمد ماهر لو متجوز بهلوله كان زمانه شال الشيشه بتاعته على ضهره ومشى فى الشارع يبيع فيها عرق سوس

ftataljanna said...

هههههههههههههههههه

يالهوى عليكوا

لا بس بجد اصدقوا الحديث علشان مانكلمش نفسنا بقى ونقول مين ولا مين

وكمان عايزين نعرف مدوناتكوا القديمة

حسن ارابيسك said...

بهلووووول يامدون ياقديم
واللهي أنا فطست على روحي من الضحك في البوست بتاعك ده
لا ماشاء الله ياأخواتي باين خفة الدم فيكم انتم الإتنين سكر يا أخواتي سكر
كتاكيتوو بُني
وبعدين إنت ي=هاتفضل كده طول عمرك تعقد تطول أنا بهولول أنا بهلول
خلي بالك ممكن توصل معاك لنتيجة مش كويسة
وبكده شكلك هايبقى وحش وسط الجيران
يبقوا سامعين في الطلعة والنزلة على السلم جنب باب شقتك وانت عمال تقول انا بهلول انا بهلول
وطبعا هايعقدوا يضروا كف على كف
ويقولوا لاحول الله ياخسارتك يابهلول
شوفوا ياناس بهلولة عملت فيه ايه ووصلته لي أيه
بس واللهي انا بشكركم انتم الاتنين على الفكرة الحلوة دي فعلاً جراءة
ربنا يسعدكم ويخليكم لبعض يا أحلى اتنين بهاليل في الدنيا

بهلوله said...

فتاه الجنه
انا بهلول
والله كل الكلام اللى قلته حصل
صدقتى

بهلوله said...

حسن ارابيسك
انا بهلول
انا اللى بشكرك على التواجد
وادعوا من الله انك متتجوزش واحده زى بهلوله